«Никто не умирает девственником, жизнь трахает всех».
Вот что написала про Натанэля наша воспедка (только так её прилично называть):
פרופיל של ילד בגן נמדד במספר מדדים =רגשי- נתנאל לא מראה רגשות מעבר להבעות, הוא אינו אומר אני שמח , אני עצוב, כואב לי ( קושי שפתי ), רק מראה. מרבה ליבב, מאוד מאוד עקשן.
אינו מתקשר עם הילדים, מרבה לשחק לבד - יכול להיות גם שזה תסמונת ילד יחיד במשפחה.
מבחינת מוטוריקה - עדינה - לא נצפה קושי אך אינו יודע לצייר בהתאם לגילו, עדיין בשלב השרבוט המוקדם. לא מבין הוראות, לא עונה שוב-קושי שפתיאינו יודע לגזור, אינו מתעניין ביצירות, משחק במשחקים בודדים בלבד בגן לא בצורה מגוונת - יכול לשבת עם משחק שמעניין אותו לאורך זמן ממושך והתנתקות בנעשה סביבו.
לא תמיד מוכן לשתף ולחלוק עם אחרים, לנתנאל יש מנהג להכניס לכיס משחק/חלק ממשחק או לתיק.
מוטוריקה גסה - ריצה מגושמת עם זריקת ידיים לצדדים, אינו יודע לקפוץ על רגל אחת אושתיים, אינו יודע לדלג,.
במפגש- אינו לוקח חלק פעיל, למרות שכאשר יש ריקוד במפגש הוא קם ופועל עצמאית ולא מכוון. לעצמו.
שפתית - אינו מדבר, למרות שהשנה חל שיפור - יודע שמות של מס' מצומצם של ילדים, יודע משפטים קצרים עם תבנית קבועה -הוא, אני הולך, אני שותה(כוונה לאני רוצה לשתות.
חברתית- מרבה להתבודד, אינו יוצר קשרים עם הילדים, גם כשהוא משחק, אינו מרבה ליצור קשר רק כשנתנאל רוצה משהו שיש לאחר הוא או-שהוא בוכה ודורש או שפשוט חוטף, גם קושי בהתבטאות.
המלצת גננת -איבחון פסיכולוגי מקיף בכל התחומים.
אינו מתקשר עם הילדים, מרבה לשחק לבד - יכול להיות גם שזה תסמונת ילד יחיד במשפחה.
מבחינת מוטוריקה - עדינה - לא נצפה קושי אך אינו יודע לצייר בהתאם לגילו, עדיין בשלב השרבוט המוקדם. לא מבין הוראות, לא עונה שוב-קושי שפתיאינו יודע לגזור, אינו מתעניין ביצירות, משחק במשחקים בודדים בלבד בגן לא בצורה מגוונת - יכול לשבת עם משחק שמעניין אותו לאורך זמן ממושך והתנתקות בנעשה סביבו.
לא תמיד מוכן לשתף ולחלוק עם אחרים, לנתנאל יש מנהג להכניס לכיס משחק/חלק ממשחק או לתיק.
מוטוריקה גסה - ריצה מגושמת עם זריקת ידיים לצדדים, אינו יודע לקפוץ על רגל אחת אושתיים, אינו יודע לדלג,.
במפגש- אינו לוקח חלק פעיל, למרות שכאשר יש ריקוד במפגש הוא קם ופועל עצמאית ולא מכוון. לעצמו.
שפתית - אינו מדבר, למרות שהשנה חל שיפור - יודע שמות של מס' מצומצם של ילדים, יודע משפטים קצרים עם תבנית קבועה -הוא, אני הולך, אני שותה(כוונה לאני רוצה לשתות.
חברתית- מרבה להתבודד, אינו יוצר קשרים עם הילדים, גם כשהוא משחק, אינו מרבה ליצור קשר רק כשנתנאל רוצה משהו שיש לאחר הוא או-שהוא בוכה ודורש או שפשוט חוטף, גם קושי בהתבטאות.
המלצת גננת -איבחון פסיכולוגי מקיף בכל התחומים.
Лур, ты прости, но правда похоже на аутизм. очень-очень много общего с поведением Ханьки как раз в таком возрасте.
короче, сложно все, особенно с детьми.
Натик на детской площадке всегда находит ребёнка и начинает с ним играть, но ему языка не хватает.
Я не психолог и не невролог, я не могу его леавхен. Но даже невролог сказала, что ей трудно понять - это PDD или проблемы с языком (но он слишком общительный для аутиста). PDD - это да.
В прошлом году, когда я его приходила забирать из садика, он действительно частенько сидел один, а в этом году он почти всегда в компании детей или на бимбе один.
как было с психологом?